lumini.com.pl

LUMINI

Szanowni Państwo jako rekomendację współpracy z Lumini w zakresie dostarczania gadżetów reklamowych, odzieży reklamowej, druku reklamowego przedstawiamy Firmy dla których realizowaliśmy zamówienia obejmujące wykonanie i dostarczenie artykułów reklamowych:

A&D Pharma Poland Sp.z o.o.
Acora Events
Bank Spółdzielczy w Słupcy
BPS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
EKSPERT sp. z o. o.
Europrofes Sp. z o.o.
Fortum
Grupa Grass Sp. z o.o.
Harvard Business Review / ICAN INSTITUTE
Huta Stali Jakościowych S.A.
IT SCHOOL
Lotos S.A.
MCS Sp. z o.o. Sp. k.
MKT Car Technik Sp. z o.o.
Nowoczesna Firma S.A.
Panek S.A.
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
Polski Koncern Mięsny DUDA S.A.
Praca.pl
Recman Sp. z o.o.
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich
Sunrise System Sp. z o.o. sp. k.
SZPZLO Warszawa-Ochota
Telewizja Puls Sp. z o.o.
Urząd Gminy w Kiernozi
Vattenfall

 

Wartość każdego upominku jest większa, jeżeli posiada on zamieszczony w odpowiedni sposób logotyp. Umieszczenie logotypu na upominku sprawia, że nie tylko spełnia on funkcje reklamowe, ale też gwarantuje, że na dłużej zostanie zapamiętany.

 

 

Poniżej zamieszczamy dostępne metody nanoszenia logotypów:

 

 

IMOULD

iMould to metoda nadruku, która w prosty i tani sposób umożliwia naniesienie na produkty z plastiku dowolnej grafiki.

 

Zalety iMould:

Bardzo trwały nadruk w bardzo dobrej jakości 

Idealne pokrycie wszelkich nierówności i wyżłobień

Nadruk na całej powierzchni

Bardzo korzystna cena przy małym nakładzie 

Gwarancję nietoksyczności i pewność w kontakcie z żywnością

 

 

 

 

 

TECHNOLOGIA UV LED

Metoda technologii UV LED wykorzystywana jest do nadruku na metalu, drewnie, plastiku czy szkle. UV LED to wydruk cyfrowy występujący bezpośrednio na powierzchni drukowanego produktu. Nadruk ten uzyskiwany jest tylko i wyłącznie dzięki światłu UV, dlatego też efekty są widoczne natychmiastowo.

 

 

 

TECHNOLOGIA XP

Technologia XP działa w ten sam sposób jak nadruk na ceramice. Produkty poddawane są obróbce cieplnej w bardzo wysokiej temperaturze. Nadruk ta technologią posiada doskonałe właściwości kolorystyczne oraz bardzo dobrze odzwierciedla kolory Pantone.

 

DOMING

Doming (naklejka żywiczna) to technologia znakowania pozwalająca na uzyskanie efektu niemal trójwymiarowego obrazu. Polega na nałożeniu na kolorowy wydruk cyfrowy warstwy żywicy poliuretanowej, która nadaje mu tym samym wyrazistości koloru i głębi obrazu. Warstwa żywicy ma także funkcje ochronne- logo zachowuje swoją barwę i jest odporne na uszkodzenia.  Efekt końcowy jest bardzo estetyczny i efektowny.

 

 

 

HAFT

Ta technika przeznaczona jest do znakowania wyrobów włókienniczych. Proces haftowania kolorów tworzy logo, które daje długotrwały i ekskluzywny wygląd. W przypadku małych rozmiarów logotypu, dokładność jest prawie nie osiągalna. Haft można wykonać na kolorach Pantone.

 

Zalety haftu:

Precyzja i powtarzalność - dzięki komputerowi, który steruje procesem haftowania, przeszycia są wykonywane bardzo precyzyjnie. Dlatego też mamy możliwość dokładnego odtwarzania tego samego wzoru.

Trwałość - haft komputerowy to niezwykle trwały sposób znakowania. Jest on odporny na uszkodzenia mechaniczne, można go bez obaw m.in. prać i prasować.

Wierność kolorów i kształtów - możemy realizować zamówienia na hafty do 12 kolorów. Dzięki haftowi w technice 3D można uzyskać bardzo efektowne, wypukłe logotypy.

Jakość - do wykonywania haftów używamy tylko najlepszej jakości nici niemieckiej firmy Madeira.

Szerokie zastosowanie - za pomocą haftu komputerowego można znakować wiele rodzajów upominków reklamowych, m.in. czapki, koszulki, koce, ręczniki, plecaki, torby i wiele innych.

 

 

TERMOTRANSFER

Termotrensfer jest metodą znakowania tekstylii, plastiku oraz produktów papierowych. Logotyp przy tej metodzie można powiększyć od kilku centymetrów do nawet 50 cm. Wszystkie produkty poddawane są wysokim temperaturom by mieć pewność, że logo będzie trwałe.

Zalety termotransferu:

Wysoka jakość nadruku -  pół-automatyczny druk na materiale transferowym pozwala na osiągnięcie idealnego efektu nawet przy najbardziej skomplikowanych projektach. Nadruk wykonany tą techniką posiada dużą ostrość małych elementów, cienkich linii i drobnego tekstu. Obraz odznacza się wysoką wiernością kolorów.

 

 

SITODRUK

Metoda ta przeznaczona jest do znakowania wyrobów włókienniczych, tworzyw sztucznych oraz papieru. Rozmiar nadruku, jaki możemy wykonać tą metodą waha się od kilku centymetrów do pół metra. Po wykonaniu nadruku wszystkie produkty są poddawane wysokiej temperaturze ,by mieć pewność, że logo będzie trwałe.

 

Zalety sitodruku:

Nasycenie barw - w przeciwieństwie do innych technik druku seryjnego sito wyróżnia się bardzo wyrazistymi i nasyconymi kolorami.

Trwałość nadruku - nadruki takimi farbami na odzieży gwarantują trwałość podczas używania i wielokrotnego prania.

Szerokie zastosowanie - metoda sitodruku pozwala nam nanosić wzory na wielu rodzajach artykułów np.: na odzieży, torbach, parasolach, czapkach.

 

 

 

SUBLIMACJA

Metodą sublimacji znakujemy: specjalne kubki, szmatki do czyszczenia czy koszulki. Dzięki tej metodzie drukowanie zdjęć uzyskamy o wysokiej rozdzielczości, pełen nadruk oraz jasne i żywe kolory.

 

 

KALKA CERAMICZNA

Technika nadruku zwana kalka ceramiczną polega na nałożeniu specjalnego papieru, na którym znajdują się obrazy (logotypy, zdjęcia) na powierzchnię ceramicznego przedmiotu. Po naniesieniu logotypu produkty są wypalane w piecach w bardzo wysokiej temperaturze (ok. 850°C). Technika pozwala na wykonanie nadruków wielokolorowych w bardzo dobrej jakości. Znakowanie jest odporne na ścieranie.

 

 

TAMPODRUK

Metodą tampodruku znakujemy: plastik, metal, drewno oraz produkty papierowe. Technologia ta pozwala na wysoką precyzję oraz rozdzielczość nadruków. Szczególną zaletą tej metody jest to, że może być ona stosowana nie tylko na płaskich powierzchniach. Ze względu na prostotę techniki tampodruku możliwe jest znakowanie dużej ilości artykułów reklamowych w krótkim czasie. Niska cena sprawia, że ten rodzaj znakowania jest bardzo popularny.

 

Zalety tampodruku:

Precyzja - metoda ta sprawdza się znakomicie podczas wykonywania nadruków na małych gadżetach typu brelok, długopis, pendrive. Zapewnia wówczas dużą dokładność nawet przy drobnych elementach.

Szerokie zastosowanie - tampodruk może być używany na każdym materiale (plastik, metal, szkło, drewno), a ponadto na każdej powierzchni, w tym nierównej i niezbyt regularnej.

Cena - tampodruk to najtańsza metoda znakowania artykułów reklamowych. Pozwala znacząco obniżyć koszty promocji firmy.

 

 

LASER

Laser jest najbardziej zaawansowaną metodą znakowania. Głębokość znakowania może być mierzona w setnych milimetrach w porównaniu do poprzednich technik znakowania. W trakcie procesu znakowania laserem powierzchnia produktu praktycznie płonie. Laser jest idealny do wykonywania małych logotypów.

 

Zalety grawerowania laserowego:

Trwałość - grawerowanie laserowe to jedna z najtrwalszych metod znakowania. Logotyp naniesiony tą techniką nie ściera się, ponieważ jest on delikatnie wklęsły.

Szybkość znakowania - technika ta pozwala na znakowanie nawet bardzo dużych ilości artykułów w krótkim czasie. Jest to możliwie dzięki stosunkowo łatwemu etapowi przygotowania maszyn do pracy, a także samemu grawerowaniu sterowanemu komputerowo.

Uniwersalność - grawerowanie laserowe można wykonywać w metalu, drewnie, szkle, skórze, kartonie i tworzywach sztucznych.

 

 

 

CYFROWY

Druk cyfrowy to metoda do znakowania specjalnych naklejek, plakatów czy banerów. Wszystkie zdjęcia drukowane są w dużej rozdzielczości, co daje ogromne możliwości znakowania produktów w celu osiągnięcia dużej przestrzenności.

 

 

TŁOCZENIE

Tłoczenie to technika szczególnie przydatna w przypadku produktów wykonanych ze skóry, może również być stosowana na produktach plastikowych własnej produkcji.

 

Zalety tłoczenia:

Dwuwymiarowy, wklęsły znak podobny do płaskorzeźby

Efekt wgłębienia na produkcie 

Rożne warianty kolorystyczne z metalicznym połyskiem

Nadruk odporny na ścieranie

 

 

Druk reklamowy odgrywa wciąz ważną rolę w promocji marki i produktów. 

Realizujemy kampanie w oparciu o druk reklamowy m.in. poprzez:

  • ulotki oraz broszury w dowolnym formacie
  • notesy
  • papier firmowy
  • teczki reklamowe
  • wizytówki
  • plakaty
  • billboardy
  • kalendarze
  • reklamę na samochodach
  • ...

 

 W swojej ofercie druków reklamowych posiadamy powszechnie znane, sprawdzone,  jak i nowoczesne, nietuzinkowe rozwiązania.

Zasady korzystania z usług Agencji Reklamowej LUMINI

1. Postanowienia ogólne.

1.1. Właścicielem i Administratorem Agencji Reklamowej Lumini jest Lumini s.c.
Nr konta bankowego: Alior Bank S.A. 02 2490 0005 0000 4500 8913 3157
NIP 1132837729
Regon 142962312
Zwana dalej Agencją lub Lumini.
1.2. Serwis internetowy Agencji reklamowej Lumini dostępny jest pod adresem www.lumini.com.pl
1.3. Niniejszy regulamin określa:
- warunki korzystania z usług Agencji;
- zasady wykonywania kalkulacji;
- zasady akceptacji projektów;
- zasady przyjmowania zleceń;
- zasady dotyczące zarządzaniem danymi klienta;
- warunki reklamacji;
- odpowiedzialność Agencji Reklamowej Lumini.

2. Warunki korzystania z usług Agencji.

2.1. Korzystanie z usług Agencji oznacza pełną akceptację regulaminu oraz zasad w nim zawartych, a także akceptację zasad ustawy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych.

3. Kalkulacje.

3.1. Kalkulacja zawiera koszt projektu, ceny jednostkowe artykułów lub usług, koszty techniczne oraz termin realizacji. Kalkulacje wykonywane są do 7 dni od daty złożenia zapytania ofertowego.
3.2. Podane w kalkulacji ceny są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%.
3.3. Kalkulacja obowiązuje 14 dni od daty przesłania przez pracownika Agencji.
3.4. W związku ze zmianami stanów magazynowych dostępność produktu może ulec zmianie w ciągu 14 dni ważności kalkulacji.
3.5. Kalkulacja nie jest wiążąca, nie stanowi oferty i w szczególnych przypadkach może ulec zmianie.
3.6. Lumini zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wycofania towarów z oferty lub zmiany zasad promocji.

4. Zasady akceptacji projektów.

4.1. Projekty graficzne prosimy przesyłać w skali 1:1 w formacie grafiki wektorowej (cdr,ai), tekst zapisany w krzywych.
4.2. Termin realizacji projektu uzależniony jest od produktu na który ma zostać naniesiony projekt i jest ustalany indywidualnie dla każdego zlecenia.
4.3. Kolory wyświetlane na monitorze mogą różnić się od barw rzeczywistych - wynika to ze specyfiki wyświetlania obrazów na monitorze.
4.4. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy zaistniałe w projekcie z winy Klienta.
4.5. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy wykryte po akceptacji projektu przez Klienta.

5. Zasady przyjmowania zleceń.

5.1. Wzór karty zamówienia przesyła do Klienta osoba reprezentująca Agencję.
5.2. Prawidłowe zamówienie złożone przez Klienta musi mieć formę podpisanej i opieczętowanej karty zamówienia.
5.3. Koszty transportu zamówionego towaru przy ogólnej wkocie zamówienia do 2000 zł netto ponosi zamawiający. Koszty transportu zamówionego towaru przy ogólnej wkocie zamówienia powyżej 2000 zł netto ponosi Agencja.

6. Warunki zgłoszenia reklamacji.

6.1. Reklamację może złożyć każdy klient, który zrealizował zamówienie.
6.2. Reklamacje można złożyć, pisemnie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6.3. Zgłaszając reklamację klient powinien dołączyć do niej kartę zamówienia oraz , które chce zareklamować.
6.4. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
6.5. Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.
6.6. Reklamacje można złożyć do 2 dni od momentu dostawy zamówionych artykułów. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.
6.7. Reklamacje są rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia z reklamacją przez Agencję..
6.8. Reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od kolejnego dnia roboczego.
6.9. Kolory, wygląd, kształt oraz jakość nadruków niektórych produktów mogą w nieznacznym stopniu odbiegać od oryginałów. Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do +/-5% odstępstw w całej serii zamówienia.
6.10. Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, powinien być czysty, powinien posiadać fabryczne opakowanie w dobrym stanie oraz wszystkie (nieoderwane) metki. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu i numer konta bankowego. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.

7. Zakres odpowiedzialności serwisu.

7.1. Agencja Reklamowa Lumini nie ponosi odpowiedzialności za:
- realizację projektów błędnie przygotowanych przez zamawiającego pod względem treści;
- realizację projektów błędnie przygotowanych przez zamawiającego pod względem technicznym, w których nie były dokonywane zmiany przez Lumini;
- realizację projektów zaakceptowanych przez Klienta, a zawierających błędy techniczne lub treściowe;
- opóźnienia w dostawie materiałów przez kurierów zewnętrznych;
- opóźnienia w druku, które powstały na skutek czynników zewnętrznych niezależnych od Lumini, np. przerw w dostawie energii elektrycznej itp.;
- opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez klienta;
- jakość i terminowość przesyłek kurierskich;
- terminowość przekazywania środków pomiędzy bankiem klienta a bankiem Lumini;
- w przypadku błędu w opisie towaru lub błędu w podanej cenie spowodowanych awarią systemową lub innym czynnikiem np. podania przez Producenta błędnej ceny, Agencja Reklamowa Lumini zastrzega sobie prawo do odstąpienia od transakcji.

8. Postanowienia końcowe.

8.1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu oraz warunków reklamacji.
8.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.
8.3. Agencja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.lumini.com.pl.

Internet jest ważnym i dynamicznie rozwijającym się kanałem komunikacji z klientem. Ponad 70% Polaków regularnie korzysta z internetu i jest on dla nich głównym źródłem informacji o markach i produktach.

Jako agencja reklamowa pomożemy Państwu:

  • dobrać odpowiednie narzędzia komunikacji z potencjalnym klientem
  • zaplanować efektywną kampaniię reklamową
  • stworzyć atrakcyjną kreację promującą Państwa markę oraz produkty i usługi
  • zrealizować cele biznesowe i strategiczne 

 

Celem kampanii ralizowanych przez naszą firmę jest skuteczne wykorzystanie potencjału internetu w pozyskiwaniu klientów i  budowaniu wizerunku marki.

Podkategorie

Jesteś tutaj: Główna LUMINI